1. Home
  2. /
  3. Retourneren

Retourneren



Retourneren

Een artikel terugsturen is bij Babe Luxe geen enkel probleem. Wel gelden er retourvoorwaarden.

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retour worden gestuurd. Let er echter wel op
dat het artikel binnen 14 dagen bij ons binnen moet zijn. Artikelen die na de wettelijke termijn
van 14 dagen binnenkomen worden niet meer door ons geaccepteerd.

Uitzonderingen:

      • Artikelen die zijn afgeprijsd en dus onder het kopje SALE zichtbaar zijn op de webshop,
        kunnen niet retour worden gestuurd.
      • Sieraden kunnen in verband met hygiëne niet retour worden gestuurd.
      • Badkleding kan in verband met hygiëne niet retour worden gestuurd.

Retourvoorwaarden:

      • Artikelen zijn ongedragen (m.u.v. passen)
      • Artikelen zijn in originele staat
      • Artikelen ruiken niet naar transpiratie, frituur of rook
      • Artikelen zijn niet voorzien van make-up vlekken of andere vlekken
      • Artikelen zijn voorzien van aangehechte labels (deze dienen aan het artikel te hangen)
      • Artikelen bevinden zich in de originele onbeschadigde verpakking

Garantiebepaling:

      • Er wordt geen garantie geboden op ritsen, knopen, stenen, print en overige applicaties.
      • Alle garantie vervalt na het wassen van een artikel, omdat wij niet kunnen achterhalen op
        welke manier het artikel is gewassen.

Retourformulier:

Het retourformulier vind je hier. Deze dien je uit te printen en bij de retourzending mee te
sturen. De retourzending kun je vervolgens versturen naar:

Babe Luxe
Kralinger Esch 106
3063 NB Rotterdam

Let op: dit is geen bezoekadres.

Retourkosten

De retourkosten komen voor je eigen rekening. Daarnaast ben je aansprakelijk voor de
aankomst van de retourzending. Zorg dan ook voor voldoende frankering en bewaar je
verzendbewijs met track & trace code te allen tijde. Deze kan door ons worden opgevraagd
indien er zich problemen voordoen met de retourzending of wanneer een artikel buiten de
retourtermijn binnen komt.

Na ontvangst van je retourzending krijg je een e-mail met bericht dat je retourzending goed is
binnengekomen. Indien het artikel of de artikelen in goede staat zijn, wordt het aankoopbedrag
zo spoedig mogelijk teruggestort. Dit gebeurt op dezelfde wijze als de betaling die je hebt
verricht bij het bestellen van het artikel of de artikelen.

Menu